
Komplex cukrászműhely nyitási csomag
A szolgáltatás leírása


Egyszer nyitsz cukrászműhelyt, csináld jól!
Mikro- és kisvállalkozóknak segítek valóra váltani az álmukat. A cukrászműhely és cukrászda nyitáshoz elengedhetetlen hatósági ügyintézést érthető és gördülékeny to-do listává varázsolom.
Ha az engedélyezés rendben van, akkor nemcsak elkezdheted végre építeni a vállalkozásodat és a szerelem projektedet, de a bevételeidet is növelheted minőségi szolgáltatóként.
A csomag tartalmazza:
- Cukrászműhely tervezés, tanácsadás, 2 órás online zoom konzultáció - 55.000,-Ft
- Cukrászműhely HACCP Kézikönyv önellenőrzési tervvel, oktatási naplóval, allergén mátrix mintával, HACCP igazolással, allergén igazolással (max. 4 folyamatábra, veszélyelemzéssel, a kézikönyv 2 évig érvényes) - 95.000,-Ft
-
Hatósági engedélyezéshez dokumentáció elkészítése, üzem bejelentőlap (ITO számok meghatározása) kitöltése
Tartalmazza: közműnyilatkozat, technológiai leírás, anyagmozgatás és személyforgalom, göngyölegtárolási terv, áruszállítás tervezett módja, tervezett alkalmazotti létszám, tisztítási, takarítási, mosogatási utasítás; melléktermék, hulladékkezelési- és ártalmatlanítási terv - 35.000,-Ft -
Vízmintavétel
Steril edény biztosítása, vízmintavétel, vízminta szállítása, hűtése, vízmintával kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése, akkreditált laborban bevizsgálás, eredmény elektronikus eljuttatása e-mailben. Nem megfelelő eredmény esetén tanácsadás a teendőkről - 40.000,-Ft -
Kártevőirtás
Tartalmazza a személyes kiszállást, a rovar és a rágcsálóirtást, az irtószereket és ezek eszközeit, a biztonsági adatlapokat, valamint a hatóság által kért összes dokumentumot: vállalkozói szerződést, munkalapot, ügyfél által biztosított helyszínrajzon a kihelyezett szerek jelölését, kék-zöld kártya másolatát, megfelelőségi nyilatkozat másolatát, éves programtervet, szakmai tanácsadást. Max. 50m2 területű műhely méretig - 30.000,-Ft - FELIR azonosító igénylése - 20.000,-Ft
- Gyártmánylap 2 db az engedélyezéshez (tápérték számítás nélkül) (javasolt – ha van - egy Magyar Élelmiszerkönyvi termékről és egy nem Élelmiszerkönyvi termékről) recept írási útmutatóval - 10.000,-Ft
- Hatósági engedélyezés előtti utolsó szemle (online, vagy személyes szemle, nem megfelelőségről intézkedési terv készül, melyet e-mailben rendelkezésre bocsátok 2 napon belül) - 30.000,-Ft
Mindösszesen: 340.000,-Ft
Megjegyzések:
- A szolgáltatást írásban lehet megrendelni.
- Ha még a tervezésnél jársz, csak a konzultáció árát kell kifizetned. (55.000,-Ft)
- Amennyiben a csomagok tartalmán szeretnél változtatni saját egyedi igényeid szerint, jelezd nekem nyugodtan és megbeszéljük.
- Ha már megvan a kialakított műhelyed és a nyitásnak kezdünk neki, a csomag megrendeléskor 50 %-os díjbekérőt küldök a választott szolgáltatásról. Amikor az összeg beérkezett, elkezdődhet a közös munka.
- Tapasztalat, hogy a cukrászműhely nyitási csomag választása esetén az ügyfeleim 8 napon belül kaptak engedélyt az Élelmiszerlánc-biztonsági Osztálytól.
- A hatósági elbírálás minden esetben egyedi és helyileg is változóak a követelmények. Erre való tekintettel az ár tartalmazza a terv módosítását 1 alkalommal, max. 1 óra időtartamig. Minden további módosítás pótmunkának minősül és külön fizetendő.
- Vállalom országosan a kiszállást, így bárhol lehet a cukrászműhelyed (A kiszállási díj külön fizetendő)
Amit ajándékba kapsz:
* ha komplex csomagot vásárolsz élelmiszer-biztonságból
- A műhelyed kivitelezése alatti rendelkezésre állás szakmai tanácsok gyors kérésére (csak 1-2 kérdés erejéig, melyek nem vesznek igénybe több időt, mint 20 perc/alkalom, max. 3 alkalmat foglal magában) - 35.000,-Ft
- Allergén lista magyar-angol nyelven Ma már elengedhetetlen a fogyasztói tájékoztatás. Ha látják a vevőid, hogy tájékozott vagy, a bizalom erősödik az irányodba - 5.000,-Ft
- HACCP ellenőrzési lapok elektronikusan Egyszerű, gyors kitöltés, lényegre törő, a papírt sem pazarló módszer, hatóság által elfogadott tartalommal - 20.000,-Ft
- Felkészítelek a hatósági ellenőrzésre Nem kell tovább rettegned, ha a hatóságot várod, mert fogod tudni, mire mit kell válaszolnod - 25.000,-Ft
- A kereskedelmi tevékenység bejelentése online, ha a települési önkormányzatnál lehetséges az online ügyintézés
- 1 hét support A közös munka után 1 hétig a rendelkezésedre állok, ha hirtelen tanácsra van szükséged élelmiszerbiztonsággal kapcsolatban - 100.000,-Ft
Ajándékok értéke mindösszesen: 210.000,-Ft
kivitelezés ideje: 8-13 nap
Fontos!
Az árak nem tartalmazzák:
Kiszállási díj:
- Budapesten és Pest megyében: 15.000 Ft
- Budapesten kívül, Pest megyén kívül 20.000 Ft
- a cukrászműhely helyszínének a meghatározását, bérlemény esetén a lehetséges helyek felkutatását
- a logód és a műhelyed nevének megtalálását
- a Facebook, Instagram és egyéb lehetséges marketinggel kapcsolatos szolgáltatásokat
- a beszállítóid kiválasztását
- az egyes döntési helyzetekben való tanácsadást
- a receptjeid rendszerezését
- az ellenőrzési lapok napi kitöltését és biztonságos tárolását
- könyvelői kérdések megválaszolását
- könyvelő kiválasztását
- tűzvédelmi tervezést
- érintésvédelmi jogszabályokról való tájékoztatást (ez egy külön szakma, és nem elég hozzá a villanyszerelői végzettség)
- érintésvédelmi szabványok és szabványszámokról való tájékoztatást az általad választott szakember részére
- érintésvédelmi szakember hátterének ellenőrzését, végzettségének ellenőrzését
- általad megbízott szakemberek munkájának ellenőrzését és annak eldöntését, hogy megfelelően végezték-e el a rájuk bízott feladatokat
- egyéb szakemberek által hozzád beadott árajánlatok megvizsgálását
- workshopokkal kapcsolatos tanácsadást
- felnőttképzési törvényről való tájékoztatást, bejelentés folyamatáról tájékoztatást, bejelentési dokumentációt
- hatósági kapcsolattartást
- webshopban árusított termékek mintája, sablonja
- gyártmánylapminta
- gyártmánylap utólagos módosítása
Hogyan születik az engedélyed?
kérdőív
Legelső lépésként kapni fogsz egy munkafüzetet, aminek a segítségével egy nagyon jó képet kaphatsz arról, hol tartasz a folyamatban. Ezt a konzultáció előtt kitöltve el kell küldened.
konzultáció
2 órás online zoom konzultáció, amely során a cukrászműhely tervezés, kialakítás minimum feltételeiről részletes információt kapsz.
szerződéskötés
Ha már a nyitás következik, a szerződést aláírjuk és kifizetésre kerül az 50%-os előleg. A kezdésig minden információt meg kell osztanod velem, hogy a lehető legpontosabb dokumentumokat tudjam neked elkészíteni.
Technológiai leírás elkészítése
Itt már a pontos elképzeléseket kell leírnom a hatóságnak, tehát részletekbe menően megbeszéljük, hogy a műhelyedben mire van lehetőség, mit hová tegyünk, hogyan fogsz működni és milyen vegyszereket fogsz használni. Ha még nincs konkrét elképzelésed, segítek megtalálni a számodra legolcsóbb és legkönnyebb megoldásokat, amit a hatóság is elfogad. A beszkennelt cukrász bizonyítványodra szükség lesz. A bizonyítványt nekem nem kell elküldened, a hatóság fogja kérni tőled.
HACCP folyamatábra egyeztetés, dokumentum elkészítése
E-mailben elküldöm az általam készített folyamatábrát, mely az alapját adja a HACCP veszélyelemzésnek. Ekkor visszajelzést fogok kérni tőled. Ha nincs személyes találkozás, a dokumentumok átadása postán vagy Foxposton keresztül történik.
Vízmintavétel
Vízmintavétel esetén tisztázzuk a mintavétel pontos helyszínét és a lehetséges vízvételi lehetőséget, kijelöljük a mintavételi pontot és leveszem a mintát. Akkreditált laborral állok kapcsolatban, akik biztosítják az ügyfeleim számára azt, hogy 3 nap alatt meglegyen az akkreditált vízvizsgálat eredménye.
Vízmintavételre hétfő és keddi napokon van lehetőség. Ha hétfőre esik a vízmintavétel napja, azt legkésőbb előző hét csütörtökön 14:00-ig tudom megrendelni. Erre azért van szükség, mert a labornak is és nekem is szükségem van felkészülési időre, steril edény szállítására, biztosítására, átvételére, táptalaj előkészítésre stb.
Vízmintavételre hétfő és keddi napokon van lehetőség. Ha hétfőre esik a vízmintavétel napja, azt legkésőbb előző hét csütörtökön 14:00-ig tudom megrendelni. Erre azért van szükség, mert a labornak is és nekem is szükségem van felkészülési időre, steril edény szállítására, biztosítására, átvételére, táptalaj előkészítésre stb.
Kártevőirtás
Kártevőirtás esetén a cukrászműhely területéről és környezetéről foglak kérdezni. Az alaprajz elkészítése és naprakészen tartása a te feladatod. Ha menet közben átrendezed a műhelyt, kérlek, küldd el nekem e-mailben a módosított alaprajzot, hogy a következő kártevőirtásnál már a friss rajzot tudjam használni. Kártevőirtásra jogszabály szerint évente 2 alkalommal van szükséged. Akkor is, ha nincsen semmilyen kártevő a műhelyedben, a jogszabály előírja a megelőző jellegű kártevőirtást.Vízmintavételre hétfő és keddi napokon van lehetőség. Ha hétfőre esik a vízmintavétel napja, azt legkésőbb előző hét csütörtökön 14:00-ig tudom megrendelni. Erre azért van szükség, mert a labornak is és nekem is szükségem van felkészülési időre, steril edény szállítására, biztosítására, átvételére, táptalaj előkészítésre stb.
Felir azonosító igénylése
Felir azonosító igényléséhez ügyfélkapuval kell rendelkezni, mely működőképes. Ennek ellenőrzése a te feladatod. Ha valami nem stimmel az ügyfélkapu rendszerében és emiatt a rendszer nem enged létrehozni Felir azonosítót, a hiba megkeresése és kijavítása a te feladatod. Tehát nagyon fontos, hogy az ügyfélkapud működőképes legyen. Az ügyfélkapus felhasználónevedet és jelszavadat nem kell megadnod! A személyes találkozásunkkor belépsz, majd átadod a géped és én elvégzem a szükséges adminisztrációt a rendszerben. A munka végeztével a rendszerből kilépek előtted, látni fogod. Ha nincs személyes találkozás, ebben az esetben online végzem el a feladatot Teamviewer program segítségével. A Teamviewer programot itt tudod letölteni.
Gyártmánylap
Gyártmánylap készítéséhez szükségem van a terméked pontos nevére (torta esetén szelet számra, hogy hány szeletes tortára vonatkozik a recept, lédig termék esetén a súlyra, hogy az adott receptből hány kg termék jön ki), a pontos receptre. A receptben az összetevőket csökkenő sorrendben kell feltüntetni. Az összetevők összetevőire is szükségem van. Tehát ha van a receptben vaj, akkor meg kell nézned az általad használt vaj címkéjét és ott az összetevőknél feltüntetett információt meg kell adnod nekem. Vagy beírod, vagy lefotózod. Fontos, hogy ha fotót készítesz, az ne legyen elmosódva és ne legyen levágva széle sem, mert a lemaradt információk is fontosak a gyártmánylapban. Ezek hiányáért felelősséget nem tudok vállalni. A tápértéknél ugyanez a helyzet, az egész címkét le kell fotóznod, vagy be kell írnod. Ha beírod, légy pontos az adatok megadásában.

Jó tudni:
A te tempódban haladunk
A feladatokat tudjuk párhuzamosan is végezni. A haladás gyorsaságát te határozod meg. Tudom, hogy rengeteg a feladat, de téged a papír részével nem foglak terhelni, ezért vagyok én, hogy azokat megoldjam neked.
A Te feladatod mindvégig annyi lesz, hogy információt biztosíts nekem, kialakítsd és berendezd a cukrászműhelyed.
Jól hangzik, ugye?
Következő lépések
Ha szeretnéd végre megvalósítani az álmodat, akkor ne halogass tovább és ne fusd a felesleges köröket. Van kiút a jogszabályok útvesztőjéből!
1.
TERVEZÉS
Segítek megtalálni a számodra legolcsóbb és legkönnyebb megoldásokat. Tisztázzuk az elinduláshoz szükséges folyamatokat, és átbeszéljük a műhelyed lehetőségeit.
ENGEDÉLYEZÉS
Mindig tudni fogod, éppen mi a dolgod. A legtöbb folyamatot helyetted elvégzem, köztük a papírmunkát is. Neked csak információt kell biztosítanod.
2.
3.
ÜNNEPLÉS
Megkapod az engedélyedet, berendezted a műhelyedet, készen állsz a nyitásra. Ezt pedig meg kell ünnepelni, adj magadnak egy szabadnapot, hogy kipihend az izgalmakat.